Årsmøte NBF-Agder 2017

NBF Agder inviterer medlemmer til årsmøte tirsdag 14. mars på Scandic Dyreparken Hotell, Kristiansand. Årsmøtet til NBF Agder holdes samme dag som BF Agder har sitt årsmøte. Det vil først bli avholdt årsmøter for BF og NBF. Deretter Vil vi prøve ut Idéhjørnet før vi spiser middag sammen. Hva er Idéhjørnet? Har du noen ønsker, planer … Fortsett å lese Årsmøte NBF-Agder 2017

Utdeling av årets bibliotekspris

Fredag 7. oktober var vi så heldige at vi fikk dele ut årets bibliotekspris etter fredagslunsjen på Kristiansand folkebibliotek til årets vinner Randi Berge Wandrup. Rammen rundt kunne ikke vært bedre – nemlig etter Fredrik Wandrups strålende foredrag om Dostojevskij. Fredrik gratulerte med blomster, og Biblioteksforeningens leder og nestleder overrakte diplom og et bilde av … Fortsett å lese Utdeling av årets bibliotekspris

Vinner av årets bibliotekspris

NBF Agder deler for første gang ut årets bibliotekspris. Det heter i statuttene til prisen at: Prisen er et sterkt uttrykk for anerkjennelse av fremragende bibliotekfaglig innsats til beste for hele samfunnet. Vinneren av prisen er Randi Berge Wandrup som jobber ved Kristiansand folkebibliotek. Vi gratulerer!

Virkeplan og årsberetning for 2016

Her finner du årsberetning for 2015 , virkeplan for 2016 og vedtektene våre. I tillegg har vi lagt ut signert protokoll fra årsmøte avholdt 7.mars 2016 Åresberting fra NBF Agder 2015 Virkeplan for NBF Agder 2016 VEDTEKTER FOR NORSK BIBLIOTEKFORENING AGDER signert protokoll fra årsmøtet 07032016

Årsmøte til NBF Agder, 7.mars 2016

NBF Agder inviterer medlemmer til årsmøte mandag 7. mars på Scandic Dyreparken Hotell, Kristiansand. Årsmøtet til NBF Agder holdes samme dag som BF Agder har sitt årsmøte. Arrangementet starter med et faglig halvdagsopplegg om HR og ledelse, og om tidsstyring og kommunikasjon. Deretter avvikles årsmøtene før vi spiser middag sammen. Program for dagen ser slik ut:  Kl. … Fortsett å lese Årsmøte til NBF Agder, 7.mars 2016

Londontur- ny påmeldingsfrist og spesifisering av pris!

Vi har allerede fått en del påmeldte, men vil gjerne ha med flere! Derfor setter vi ny påmeldingsfrist til søndag 25.oktober. Londonturen koster 7000 kr, 5500kr hvis du velger å sove på dobbeltrom med noen. Er du personlig medlem i Norsk Bibliotekforening, blir turen sponset med 500kr. Noen har lurt på hva prisen dekker. I utgangspunktet dekker den … Fortsett å lese Londontur- ny påmeldingsfrist og spesifisering av pris!

Bli med til London 13-16.mars!

​​NBF Agder inviterer alle som vil på studietur til London i mars. Vi skal besøke spennende bibliotek og museer, det blir arrangert en tur til Harry Potter filmstudio, og vi går på en teaterforestilling som har 60-års jubileum i år, Agatha Christies The Mousetrap. Prisen på turen, vil bli 7000kr. Velger du å bo på … Fortsett å lese Bli med til London 13-16.mars!