Årsmøte NBF-Agder 2017

NBF Agder inviterer medlemmer til årsmøte tirsdag 14. mars på Scandic Dyreparken Hotell, Kristiansand.

Årsmøtet til NBF Agder holdes samme dag som BF Agder har sitt årsmøte.

Det vil først bli avholdt årsmøter for BF og NBF. Deretter Vil vi prøve ut Idéhjørnet før vi spiser middag sammen.

Hva er Idéhjørnet? Har du noen ønsker, planer eller ideer på ditt bibliotek? Er det arrangement du kunne tenke deg å prøve ut eller har prøvd ut med varierende hell? Hvorfor ikke dele ideene og planene med gode kolleger. Kanskje noen har vært borte i noe lignede og har erfaringer de kan dele. Kanskje noen har tenkt på å gjennomføre noe lignende, men ikke turt. Hva kan de gjøre for å sette ideen ut i livet? Kanskje noen kan samarbeide om et prosjekt? Her er det bare å dele tanker og ønsker. Kanskje en drøm kan gå i oppfyllelse? Si i fra ved påmelding om du har noe du vil ta opp på Idéhjørnet.

Program for dagen ser slik ut:

1700: årsmøtet til BF-Agder med kaffe, te og frukt

1730: årsmøte til NBF Agder med kaffe, te og frukt

1800: Idéhjørnet

1900: Felles Middag

Maten dekkes av foreningene, drikke betaler hver enkelt for seg selv.

For å melde deg på til middagen sender du en e-post til caroline.louise.gabrielsen@kristiansand.kommune.no innen fredag 24. februar.

Har du noen allergier eller intoleranser? Gi oss beskjed slik at vi kan si i fra til Dyreparken Hotell i god tid før møtet.

Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet, må vi ha mottatt innen 24. februar.
Eventuelle saker kan sendes til leder i NBF Agder på mail: caroline.louise.gabrielsen@kristiansand.kommune.no
Årsmøtepapirene sendes ut til medlemmene senest 24. februar​.

Velkommen!